TAHITIAN NONI International - MORINDA v České Republice
Více o TNI
Jaké vlastnosti charakterizují úspěšný produkt ?
• nepřetržitě stoupající odbyt od samotného začátku
• jedinečný a patentem chráněný
• od počátku důvěryhodný
• má příběh, který lidi inspiruje
• je možné jej bránit před konkurencí
• soustředění veškeré energie a výzkumné kapacity do úzkého oboru kolem jednoho produktu
• možnost vybudovat důvěryhodnou značku
Proto bude Tahitian Noni International brán ve světě i nadále jako standard, protože má kořeny v kvalitě a úspěchu, výzkumu a vizi.
Ve společnosti Tahitian Noni International můžete vysledovat každou láhev tahitské Noni ovocné šťávy zpět až na ostrov původu,
ke člověku, který sklízel plody NONI.
Toto nemá žádná jiná společnost vyrábějící produkty z plodů Noni. U ostatních společností lze původ většiny produktů z ovoce Noni vystopovat maximálně
k překupníkovi surovin nebo výtažků.
Jedinečnost společnosti Tahitian Noni International
• Firma Tahitian Noni International byla první, která uvedla na trh produkt ze šťávy NONI s použitím jeho plodů jako hlavní složky.
• Tahitská Noni ovocná šťáva je výsledkem intenzivního zaměření a zasvěcení společnosti Tahitian Noni International rostlině Morinda citrifolia.
• Firma Tahitian Noni International vlastní jedinou laboratoř na světě, která se výlučně zaměřila
na výzkum rostliny Morinda citrifolia.
• Jediný známý proces extrakce, který chrání a zachovává důležité složky šťávy z ovoce, je ten náš. Naše patentem chráněné složení šťávy NONI vytváří
s ostatními léky a potravinami synergický účinek.
• Tahitská Noni ovocná šťáva je nenapodobitelná. Postup společnosti Tahitian Noni International, který zahrnuje techniky sklizně, kontrolu pro zajištění
jakosti, (která začíná již při sběru, pokračuje při extrakci a stabilizaci šťávy), způsob balení, to vše je patentované a jedinečné.
• Společnost Tahitian Noni International vlastní patent na způsob ochucování šťávy z Morinda citrifolia výlučně s pomocí dalších přírodních ovocných šťáv,
bez konzervačních přísad, bez přidání cukru a umělých látek.
• Tahitská Noni ovocná šťáva je nejdostupnějším zdrojem biologicky aktivních látek, obsažených v ovoci NONI, nacházejícím se na světovém trhu.
• Společnost Tahitian Noni International má vybudované vztahy s uznávanými odborníky na rostlinu Morinda citrifolia, Dr. Ralphem Heinike a Dr. Anne Hirazumi-Kim.
Také profitujeme z výzkumu na firmě nezávislých odborníků, jako je např. Dr. Neil Solomon.
• Naše plody z Morinda citrifolia sbíráme na 80 ostrovech Polynésie, z divoce rostoucích rostlin a ne na plantážích.
• Naši česači jsou profesionálně vyškoleni na sbírání pouze těch nejlepších plodů NONI.
• Tahitská Noni ovocná šťáva je jediným produktem z NONI na trhu, který je průběžně kontrolován na obsah proxeroninu.
• Výzkum ukazuje, že plody Morinda citrifolia rostoucí v přírodě na Francouzské Polynésii dosahují nejlepší kvality a jsou nejbohatší na účinné látky.
• Tahitian Noni International je jedinou zahraniční společností, která má povolení vyvážet plody NONI z Francouzské Polynésie.
• Šťáva z plodů NONI, půda a vzduch na Francouzské Polynésii a každá dodávka Tahitská Noni ovocné šťávy se testuje na čistotu a obsah škodlivých látek
v potravinách. Vzorky jsou odeslány do nezávislých laboratoři na analýzu a na ověření výsledku vlastních testů.
• Společnost vzorky testuje na více než 500 škodlivých látek, což přesahuje všechna vládní nařízení, v tomto odvětví testuje firma Tahitian Noni International
své produkty nejdůkladněji.
• Společnost Tahitian Noni International, jako jediná na trhu NONI řídí proces od začátku až do konce, od sběru plodů až po dodání v láhvi každému spotřebiteli.
Nejrychleji rostoucí firmy světa
(podle Fortune 500, Fortune´s 1000 a Forbes 500)
1. Google
2. FedEx
3. Intel
4. Tahitian Noni International
5. Sony
6. Wal-Mart
7. Nike
8. Microsoft
9. Marriott
10. McDonalds
11. Disney
12. Boeing
13. Pepsi
14. IBM
15. Starbucks
16. Xerox
17. Coca-Cola
18. Reebok
19. Nestle
20. Proctor and Gamble
Tabulka - porovnání
Compiled by: Griffin Hill Consulting
Podíl firmy Tahitian Noni International v prodeji výrobků z ovoce NONI na celosvětovém trhu je více jak 90%.
Zbývajících necelých 10% připadá na následující společnosti (celkem jich je více jak 130).
Abundant Health;
LYC International;
Bedessee Imports;
Mana Kea Nutra Farms;
Bioform;
Maui Noni;
Biosource;
Nature's Sunshine Products, Inc.;
Body Systems Technology;
Neways, Inc.;
Changes International Inc.;
NutraMed;
Dynamic Health;
Omega Alpha Pharmecueticals;
Earths Bounty, Matrix Health Products;
Optimum Life Products;
En Garde Health;
Organika;
Enrich International;
OTB Marketing;
Essentially Yours;
Pacific Nutraceuticals;
Ezzelife;
Pharm n Seas;
Formor;
Polynesian Health Products;
Future Biotics;
Rhodes Dynamix;
Freshvitamins;
Royal Farms;
Global Products;
Royal Farms (Extract);
Hawaiian Island;
Super Noni Plus;
Health Mexicana;
Synergy Worldwide, Inc.;
Healthy Hawaiian (Flavored);
South Pacific Trading Company;
Healthy Hawaiian (Unflavored);
Tahitian Tiki Products;
Herbal Authority;
Tahiti Naturel;
Herbex Ltd;
The Vitamin Shoppe;
Imovital;
The Voyager Group;
Honour Force International;
Trace Mineral Research;
Kalapana Noni Farm;
Tropical Oasis;
Karitos;
Web-Nutra;
Life Trends Int.;
Youngevity, Inc.;
Liquid Life;
Xerion-Overseas
|